سئو و اشتباهات رایج در آن

سئو و اشتباهات رایج در آن

۱-ایجاد بک لینک بی ارزش

وبمسترهای ما متاسفانه از سئو فقط تبادل لینک و خرید بک لینک را متوجه شده اند و هنوز بر این باور هستند هر بک لینکی که ایجاد شود برای آنها پیج رنک به همراه خواهد داشت.به خاطر داشته باشید که اپدیت های جدید گوگل مخصوصا پنگوئن فقط برای مقابله با وبسایت هایی بود که لینک های ضعیف داشتند.دیگر آن زمان رسیده است که هر جا رسیدیم وبسایت را ثبت کنیم به امید این که بک لینک به دست آورده ایم.آن زمان را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید سایتی با هزاران بک لینک هیچ ارزشی ندارند. اگر تمایل دارید بیشتر با گرفتن بک لینک های با ارزش آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی کیفیت بک لینک ها از وب ایران را مطالعه کنید.

۲- انتظار نتیجه سریع

همان طور که گفتیم بسیاری از وبمسترها سئو را معجزه میدانند.و به سئو به عنوان هدف نگاه میکنند.لازم است بدانید که سئو به هیچ وجه هدف نیست بلکه سئو همیشه راهی بوده است برای رسیدن به هدف این روش بنا به نیاز شما ممکن است نتایج سریع داشته باشد یا نتایج طولانی مدت.

۳- عدم به روز رسانی سایت

زمانی که در نتایج جستجو در رتبه ی بالاتری قرار میگرید کاملا مشهود است که بازدید بیشتری خواهید داشت.هرچه بازدید کننده ها بیشتر بشود انتظار آنها هم بیشتر میشود.یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین انتظارات از شما محتوای حوب و به روز میباشد.بالاتر بودن از بقیه رقبا نباید برای شما این تصور را ایجاد کند که کار تمام شده است.

۴- ارزش و تفاوت Follow و Nofollow

دسته ای از وبمسترها هستند که اصلا دقت نمیکنند که لینک ها Follow هستند یا Nofollow.بسیاری از سایت هایی که برای ثبت و معرفی وبسایت سرویس ارائه میکنند.لینک های آنها Nofollow میباشد.دقت کنید اگر میخواهید بک لینک باارزش داشته باشید حتما به صورت Follow باشد.

۵- صبر صبر و صبر

نرسیدن به نتیجه سریع باعث میشود آن دسته از افراد که برنامه دقیق و مدیریت شده ندارند ناامید شده و از کار خود دست بکشند.در سئو اولین و همه ترین اصل صبر و حوصله است.سئو یک پروسه زمان بر و وقت گیر است که باید در آن دقت همراه شود با حوصله تا در طولانی مدت به هدف ما برسید.اگر واقعا هدفی که دارید برایتان مهم است در کار خود ثابت قدم باشید و با افت ناامید نشوید.هرچقدر که بیشتر زمان بگذارید و بیشتر زحمت بکشید کار نتیجه بهتری خواهد داشت.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: